Csapatunk
Kollektíva
Együtt
minden könnyebb!
Az AdhocSupport csapatát maga a termék építi folyamatosan: egyre nagyobb és szakmailag is új irányokba fejlődtünk a személyes tapasztalataink által. Az első lépéseket a magányos harcosból kiemelkedő és közösséggé formálódó erőt, maga az alapítók csapata hozta létre, személyes panaszkezelésükből nyert tapasztalataikkal. Idővel a személyes picike ügyek intézésének sikere hozta a csapathoz csatlakozókat, szájról-szájra terjedt a sikerek híre és lett ügyeink száma egyre több. Ekkor még nem kereskedelmi inkább baráti sikerélmény habzsolás volt a cél. Egyszer csak nagyobb ügyek kerültek terítékre, ügyvédek, mediátorok és szakmai kooperátorok szükségessége merült fel.
Ahogyan jöttek a nagyobb ügyek, sportcipő reklamációk, gépkocsi motor típushiba, mobil telefonos tömeges hibák, tömeges fogyasztói panaszok amiket eleinte nem akartak komolyan venni az érintett cégek aztán csak sikerült megoldásra jutnunk itt is ott is. Elkezdődött az informatikai háttér létrehozása, csapatépítés, a logikai megoldások és kezelhető ügyek fajtáinak felismerése. A panaszolt gyártók és termékek figyelése és elemzése.
Autodidakta megoldás keresőkből lassan de türelmesen, kialakult mindenki szaktudásának hasznossága. A baráti és önszerveződő csapathoz több szakirányból csatlakoznak az és munkát végző társaink.
Csapatunknak ugyanúgy része a a nagycsaládos szoftverfejlesztő apukák, az egyetemen matematikát oktató professzor, a kereskedelmi területen nemzetközi előadást tartó egyetemi tanárnő, a mások életét jobbá tévő önkéntesek, közösség építők, pedagógusok és mindenki aki segíteni, jobbitani akar mások életén.
Úgy gondoljuk, bárki részese lehet sikerünknek, csupán csak építeni akarjon és kitartó, alázatos munkával, mások sikerén dolgozni. Közös erővel, együtt mert szlogenünk: “NEM VAGY EGYEDÜL!”
Az a megoldás ahogyan ma a fogyasztói és kereskedelmi panaszokat kezelni tudjuk, közösséget formálva, együtt mások érdekeit is látva de a magunk által koordinált megoldásokkal. 2020-ban tervezett indulásunkat a Pandémia leállította és prioritást szerzett a családjaink életének koordinálása. Ma is előrébb valónak gondoljuk a család és gyermekeink prioritását, ezért aztán volt időnk újra átgondolni az indulás lépéseit is.
2021. decemberében amikor az Adhoc.Support megoldásunk több országban elkezdi munkáját, számos olyan érdekérvényesítő megoldást tudunk a hátunk mögött ami egyedi és ismeretlen megoldás, kvazi reform megoldás.
A kizárólag írásban kezelt, digitális adat jelöléssel, cimkékkel, azonosítással, védetten kezelt beérkező és kommunikált adatok rendszere a növekedéssel együtt, flexibilisen szerez új és újabb elemzési és adatkezelési prioritást.
Közösségünk szlogenje a “Nem vagy egyedül” egy stabil informatikai háttérrel rendelkező csapat egyedi fejlesztései, publikus megoldásai és számos big-data megoldása, hamarosan a világ minden országában a vásárlók millióinak biztosít, versenyképes szolgáltatásokat és közössègi érdekérvényesítési megoldást..
Fejlesztéseink, csapatunk és közösségünk növekedése hatására 2022-ben saját és egyedi elemzéseket is biztosító adatközpont építését kezdjük meg, melyhez számos országban, a téma iránt nyitott Egyetemekkel kötünk kutatási együttműködést.
Úgy ítéljük meg: a fogyasztói jogok mellé, a gyártói felelősség, a panaszkezelés olykor hektikus ügyintézése is szükségessé teszi, a logikus, nemzetközi adatbázisban rögzített és elemezhető panaszkezelést majd a big-data adatelemzéssel történő adatvisszanyerést és közösségi minöség és termèk monitoringot.
Közösségünk fejlődését a törekvő és alázatos munka építette úton haladással biztosítjuk, a jó és hasznos céljaink irányába.
HA ÖNT MEGTÉVESZTETTÉK, ÁTVERTÉK
nem megfelelő szolgáltatást nyújtottak az Ön számára, és panaszát figyelmen kívül hagyják, vagy nem megfelelően kezelik.
HA FALAKBA ÜTKÖZIK!
Vélt kereskedelmi panasza megoldása során folyamatosan elhárítják a problémát. Ha már úgy érz, hogy sosem talál megoldást!
HA A SZOLGÁLTATÓ CSERBENHAGYTA!
Ha jóhiszeműen fizetett egy termékért vagy szolgáltatásért és mégsem történik semmi az eladó részéről.
EGYÜTT ERŐSEBBEK VAGYUNK
Együtt minden könnyebb
FOGYASZTÓI PROBLÉMÁJÁVAL NINCS EGYEDÜL
Ne játsszon magányos harcost, ha vannak mások is, akivel szövetkezhet! Támogatást, tudást és erőt nyújtunk a panaszok és viták sikeres megoldásához.
Fogyasztóvédelmi és jogi szakértőink az Ön rendelkezésére állnak, biztosítva panaszának érdemi kezelését és megoldását.
Nem akarunk feleslegesen szárnyakat eregetni. Szeretnénk, ha minden fél olyan eredményre jutna, amellyel mindenki elégedett!
Erősségünk a termékekhez és szolgáltatásokhoz kapcsolódó, valamint a kereskedelmi tevékenységek során felmerülő panaszok hatékony kezelése.
Közösségünk erőssé tesz minket, amellyel számolni kell!
ADHOC SUPPORT

KÖZÖS ERŐVEL, EGYÜTT! / ALL OF US TOGETHER!
Csatlakozzon most
A közösségnek ereje van! Együtt, közösen, közös erővel megoldást találunk a problémájára!