Együtt erősebbek vagyunk!
Közösségünk
Együtt
minden könnyebb!
Az Adhoc.Support arra a hétköznapi problémára épült hogy hogyan reklamáljunk vásárlóként és intézzük szakszerűen a fogyasztói panaszainkat?
A válasz prózai: legfőképpen úgy, hogy a végén nyertesen jöjjünk ki belőle!
Az élet számos területén inkább megelőzzük a gondokat, elé megyünk a problémáknak. Az Adhoc.Support közösség maga a vásárló szeme és füle. Amikor panaszt intézel, amikor vásárlói döntést hozol, kell az előzetes infó. Amikor egy terméknek jó a híre vagy csak nincsen rossz híre, máris biztosabban döntünk. Amennyiben gondunk, bajunk van már is megyünk embertársainkhoz, mondjuk, panaszoljuk és a megoldást keressük.
Váltsd meg a nyugalmadat: hozz jó döntést! Csatlakozz az Adhoc.Support közösségéhez mert közösen, együtt, többre vagyunk képesek egymásért is!
A nyertes az aki érdekeit érvényesíteni tudja!
A természetes az lenne, hogy ha vásárlói vagy partneri kifogások keletkeznek, akkor azt a másik fél, korrekten, érdemben és hatékonyan kezelve zárná le. Az Adhoc.Support üzleti megoldás modellje akkor jött létre, amikor a magányos harcos szerepében elkezdtünk vásárlói Rambo-t játszani és igyekeztünk megoldani a problémákat, kezelni a vásárolt termék, szolgáltatás reklamációját és másokkal találkoztunk akik nem voltak sikeresek az ügyintézés során. Ekkor jöttünk rá, hogy az Adhoc.Support – a probléma megoldása az, ahogyan mi intézzük az ügyeket – az a módszer ahogyan mások ügyeit is, sikeresen el tudjuk intézni, a már meglévő tapasztalatokból pedig épül a módszerünk.
Az életben a reklamáció, termék minőségi kifogás, szolgáltatási hiba és hanyag ügyintézés okoz nehézséget, nem napi rutin. Mi ezt felismerve hoztuk létre ennek a kereskedelmi terméknek és az Adhoc.Supportnak az üzleti modelljét.
Azért hoztuk létre ezt a közösséget, hogy kereskedelmi alapon és eredmény orientáltan érjük el az ügyeink érdemi sikerét.
HA ÖNT MEGTÉVESZTETTÉK, ÁTVERTÉK
nem megfelelő szolgáltatást nyújtottak az Ön számára, és panaszát figyelmen kívül hagyják, vagy nem megfelelően kezelik.
HA FALAKBA ÜTKÖZIK!
Vélt kereskedelmi panasza megoldása során folyamatosan elhárítják a problémát. Ha már úgy érz, hogy sosem talál megoldást!
HA A SZOLGÁLTATÓ CSERBENHAGYTA!
Ha jóhiszeműen fizetett egy termékért vagy szolgáltatásért és mégsem történik semmi az eladó részéről.
EGYÜTT ERŐSEBBEK VAGYUNK
Együtt minden könnyebb
FOGYASZTÓI PROBLÉMÁJÁVAL NINCS EGYEDÜL
Ne játsszon magányos harcost, ha vannak mások is, akivel szövetkezhet! Támogatást, tudást és erőt nyújtunk a panaszok és viták sikeres megoldásához.
Fogyasztóvédelmi és jogi szakértőink az Ön rendelkezésére állnak, biztosítva panaszának érdemi kezelését és megoldását.
Nem akarunk feleslegesen szárnyakat eregetni. Szeretnénk, ha minden fél olyan eredményre jutna, amellyel mindenki elégedett!
Erősségünk a termékekhez és szolgáltatásokhoz kapcsolódó, valamint a kereskedelmi tevékenységek során felmerülő panaszok hatékony kezelése.
Közösségünk erőssé tesz minket, amellyel számolni kell!
ADHOC SUPPORT

KÖZÖS ERŐVEL, EGYÜTT! / ALL OF US TOGETHER!
Csatlakozzon most
A közösségnek ereje van! Együtt, közösen, közös erővel megoldást találunk a problémájára!