Hogyan működik?
Folyamat
Mi vagyunk
a jó választás!
Hogyan is történik a panasz benyújtása az Adhoc.Support-nál?
Ügyfeleink a hasznos idejüket vagy szabadidő értékes perceit inkább magukra töltik és a vitás, panaszos ügyeiket ezért intéztetik velünk. Ez a fő koncepció amiért az Adhoc.Supportot választják ügyfeleink.
Nem kaptál jó terméket, minőségi kifogásodat nem kezelték jól, a panaszod süket fülekre talált, vagy egyszerűen az időd értékesebb és rábízod a vitát szakemberekre?
Az Adhoc.Support a te hétköznapi megoldásod, fogyasztói érdekeid érvényesítése során.
A folyamat:
1. Észleled a termék/szolgáltatás panaszodat ( az időd pénz ezért az ügyintézést ránk szeretnéd bízni)
2. Az Adhoc.Support oldalán megkeresed a megfelelő szolgáltatási csomagot ahová illeszthető a panaszod és kizárólag írásban, benyújtod a bizonyító adataidat, blokkot, reklamációs levelet ha van, egyéb a panaszodat bizonyító okiratot, feltöltéssel cégünk adatbázis szerverére)
3. Minden adatot megadsz nekünk amivel ügyedben információt tudunk összehasonlítani már meglévő más panaszokkal és panasz esetekkel / az adataid nem keverednek máséval és nem adjuk közre sehol / de ez segít ha másoknak is van hasonló panasza, hiszen együtt minden erő öszpontosulhat.
4. Szolgáltatási csomagodnak megfelelő és kategóriájú segítséggel, elősegítjük a panaszod érdemi kezelését, felszólító levél, panaszbenyújtás, egyedi adatokkal kitöltött de standardok alkalmazásával, benne az Adhoc.Support együttműködési igazolásával.
5. Érdemi panasz reakció esetén kérésednek megfelelő lezárást kieszközölve, elégedetten távozol a megoldással egyéb esetben javaslatot teszünk a további lehetőségekre.
6. A kiemelt panaszod benyújtását követően javaslatot teszünk a megoldásra: minden esetben egyedi, személyre szabott javaslatot. (igen, ezt még a standard csomagok esetén is megtesszük)
7. Amennyiben panaszod többeket ( vagy nagyszámú hasonló közösségi érintettet jelent ) jogi és kockázatelemző csaptunk egy tervet készít a megoldásra és aztán felvesszük minden érintettel írásban a kapcsolatot.
8. A panaszok érdemi és nagyszámú valamint jelentős anyagi érintettsége esetén, a közösség ereje összezár. A kidolgozásra kerülő javaslatunk a megoldást célozza: közös erővel, együtt!
9. Elégedettséged egyik értékmérője, hogy másoknak is elmondva az AdhocSupport megoldásait és sikeres, közösségünk egyre csak nő és fejlődik, erősödik. Te pedig újra és újra élhetsz ezzel az erővel a fogyasztói érdekeid érvényesítése során!
HA ÖNT MEGTÉVESZTETTÉK, ÁTVERTÉK
nem megfelelő szolgáltatást nyújtottak az Ön számára, és panaszát figyelmen kívül hagyják, vagy nem megfelelően kezelik.
HA FALAKBA ÜTKÖZIK!
Vélt kereskedelmi panasza megoldása során folyamatosan elhárítják a problémát. Ha már úgy érz, hogy sosem talál megoldást!
HA A SZOLGÁLTATÓ CSERBENHAGYTA!
Ha jóhiszeműen fizetett egy termékért vagy szolgáltatásért és mégsem történik semmi az eladó részéről.
EGYÜTT ERŐSEBBEK VAGYUNK
Együtt minden könnyebb
FOGYASZTÓI PROBLÉMÁJÁVAL NINCS EGYEDÜL
Ne játsszon magányos harcost, ha vannak mások is, akivel szövetkezhet! Támogatást, tudást és erőt nyújtunk a panaszok és viták sikeres megoldásához.
Fogyasztóvédelmi és jogi szakértőink az Ön rendelkezésére állnak, biztosítva panaszának érdemi kezelését és megoldását.
Nem akarunk feleslegesen szárnyakat eregetni. Szeretnénk, ha minden fél olyan eredményre jutna, amellyel mindenki elégedett!
Erősségünk a termékekhez és szolgáltatásokhoz kapcsolódó, valamint a kereskedelmi tevékenységek során felmerülő panaszok hatékony kezelése.
Közösségünk erőssé tesz minket, amellyel számolni kell!
ADHOC SUPPORT

KÖZÖS ERŐVEL, EGYÜTT! / ALL OF US TOGETHER!
Csatlakozzon most
A közösségnek ereje van! Együtt, közösen, közös erővel megoldást találunk a problémájára!