Mikor és miért?
Belépés
Csatlakozz!
elmondjuk, hogy miért!
Azért látogattál el oldalunkra, mert valaki ajánlotta az AdhocSupport-ot, vagy azért, mert érdekelt a fogyasztói érdekeid védelme és ránk találtál egy kereső segítségével?
Akkor, amikor felmerül benned a gondolat, hogy egy adott termék vagy szolgáltatás során nem kaptad meg a várt cserét, akkor bizony bosszúságot és elégedetlenséget érezve, kerested a megoldást.
Gyorsan ráébredtünk, hogy a piacon igény van a munkánkra, a panaszok és reklamációk ügyintézése során szerzett tapasztalat, üzleti értékkel bír. Előbb csak barátaink, majd az Ő barátaik fordultak hozzánk és kisebb, majd nagyobb fogyasztói reklamációk ügyintézésével bíztak meg bennünket. Szép lassan eljutottunk oda, hogy a kicsi ügyek sok időt, aránytalanul nagy költséget jelentettek számunkra és kifeküdtünk. Rá kellett ébrednünk arra, hogy a fejlődés akkor történhet meg, ha standard megoldásokat hozunk létre, a felhalmozott tapasztalatot egységesítjük. A standardok kidolgozása után képesek lettünk segíteni a pici ügyek gépies megoldásában ugyanúgy, mint a nagyobb vagy bonyolultabb ügyek esetében.
2019-re elértük azt a megoldást, ahogyan saját erőből és standardakkel, saját ügyvédi koopeárciókkal, lelkes és autodidakta módon is tanulni akaró kooperátorokkal kiegészülve, kialakult a működés technológia.
Számos esetben a barátaink ajánlanak bennüket, míg más esetekben a velünk találkozó és eredményt elért ügyfelek tesznek ajánlásokat. Szájról szájra terjedő eredményeink sikere, kizárólag az aktiv emberi kapcsolatokból épültek eddig is. A növekedéssel viszont mi is elkezdtük a nagyobb méretű és elemező cégjelleget, az erős bázis és háttér értékteremtő képességét előtérbe helyezni.
Végül is: bárki lehet az, akinek fogyasztói panaszára nem születik érdemi megoldás a panaszos által vagy egyáltalán nem is kísérli meg az ügyintézést sem, mert komfortzónán kívül érzi magát a vitatkozásban. A fogyasztói panaszok intézése kényelmetlen, macerás. Ez egy szakterület, ahol mi jól érezzük magunkat, otthonosan mozgunk. Tapasztalat, vitakészség, mediáció, az ügyek érdemi és békés lezárása, de a peren kívüli vagy peres eljárások is, csapatunk élettere.
Az idő pénz, a tudás hatalom és bár közhelynek tűnik: fogadd el, hogy itt mi vagyunk a témához értő szakemberek! Bízd ránk magad bátran! Az Adhoc.Support képes a panaszok kezelésére és érdemi megoldásaival, már pusztán a nevének megjelenésével, érdemi kooperációt képes kieszközölni az ügyeiket békésen intézni akarók esetében. Tudjuk, hogy munkánk minősége érdemben ad hátteret a hatékony ügyintézéshez.
Tegyél próbát és panaszod bízd az Adhoc.Support csapatára!
Miért érdemes az Adhoc.Support érdekképviseleti és érdekérvényesítő szolgáltatásait választani?
Felteszek három kérdést és ha mindre igen a válasz, Neked szükséged lesz, vagy van
az Adhoc.Support közösségére és a közösségnek is rád!
- Szereted ha a vásárlói reklamációd érdemben elintézésre kerül békésen és gyorsan?
- Szükséged lenne olyanra aki a vásárlói panaszodat elintézi és nem te vesződnél vele?
- Szeretnél értesülni bármiféle termék esetében ami érdekel téged, mások növekvő panaszairól, óvatosságból?
Ezért a három IGEN – ért hoztuk létre közösségünket Adhoc.Support néven.
Mit is ad neked a közösségünk?
Szlogenünket használva miszerint “Nem vagy egyedül” azt jelenti: közös erővel, együtt a fogyasztói problémák megoldása irányába.
Az Adhoc.Support arra a hétköznapi problémára épült hogy hogyan reklamáljunk vásárlóként és intézzük szakszerűen a fogyasztói panaszainkat, hiszen magunk is megtapasztaltuk: egyedül vagy olykor erőtlenül magányosan, nehéz eldönteni a falakat.
Célunk az, hogy az AdhocSupport közösségének fejlett igazságérzete, fogyasztói érdekeinek szem előtt tartásával, minél hatékonyabb panasz és reklamáció rendezést érjen el.
Kizárólag írásban kezeljük a hozzánk eljuttatott panaszokat, mert a szó elszáll az írás megmarad elvét követjük. Az ügyek intézésénél pedig az adatok elferdíthetetlenségében hiszünk, kölcsönös felelősséggel. Ennek okán bárki hozzánk benyújt egy ügyet, a legjobb tudásunkkal kezeljük, de a részünkre átadott dokumentumok eredetiségéért az azt benyújtó büntetőjogi felelősséggel is felel. A valótlan, másokat rágalmazó adatokkal történő panaszokért a panaszoló felel, anyagilag és erkölcsileg egyaránt.
HA ÖNT MEGTÉVESZTETTÉK, ÁTVERTÉK
nem megfelelő szolgáltatást nyújtottak az Ön számára, és panaszát figyelmen kívül hagyják, vagy nem megfelelően kezelik.
HA FALAKBA ÜTKÖZIK!
Vélt kereskedelmi panasza megoldása során folyamatosan elhárítják a problémát. Ha már úgy érz, hogy sosem talál megoldást!
HA A SZOLGÁLTATÓ CSERBENHAGYTA!
Ha jóhiszeműen fizetett egy termékért vagy szolgáltatásért és mégsem történik semmi az eladó részéről.
EGYÜTT ERŐSEBBEK VAGYUNK
Együtt minden könnyebb
FOGYASZTÓI PROBLÉMÁJÁVAL NINCS EGYEDÜL
Ne játsszon magányos harcost, ha vannak mások is, akivel szövetkezhet! Támogatást, tudást és erőt nyújtunk a panaszok és viták sikeres megoldásához.
Fogyasztóvédelmi és jogi szakértőink az Ön rendelkezésére állnak, biztosítva panaszának érdemi kezelését és megoldását.
Nem akarunk feleslegesen szárnyakat eregetni. Szeretnénk, ha minden fél olyan eredményre jutna, amellyel mindenki elégedett!
Erősségünk a termékekhez és szolgáltatásokhoz kapcsolódó, valamint a kereskedelmi tevékenységek során felmerülő panaszok hatékony kezelése.
Közösségünk erőssé tesz minket, amellyel számolni kell!
ADHOC SUPPORT

KÖZÖS ERŐVEL, EGYÜTT! / ALL OF US TOGETHER!
Csatlakozzon most
A közösségnek ereje van! Együtt, közösen, közös erővel megoldást találunk a problémájára!